beybitolat goktugunannesii_ elimiz ayağımızdan can indi resmen. Aydındayız. Eşim oğlumu nasıl kucakladı nasıl fırladık ben anlamadım. O kadar uzun sürdü ki etkisinden çıkamıyoruz
aslhnkrts goktugunannesii_ aydındayım uykudayken sallandı ama ben ateşim çıktı da titriyorum sandım . Durmak asla bilendi duracak gibi oldu durmadı . Allahım beterinden korusun hepimizi toprağa sakşnlik versin
beybitolat aslhnkrts herkes sokaklarda napacağımızı şaşırdık insek bi dert inmesek bi dert. Allahım evlatlarımız için bu endişemi🙏 Yarrabim yere göğe sakinlik versin elim ayağım titriyo oğlumun başında oturuyorum
aslhnkrts beybitolat amin biz çıkamadık bende ayaktayım eşimle kızım uyuyo amin hepimizin evlatlarını korusun rabbim
bikahveicelimmi goktugunannesii_ berbatti uykudan uyandim inanamadim Allahim korusun gercekten kalbim yerinden cikacakti korkudan
goktugunannesii_ bikahveicelimmi benimde işte ve anlamadığım şekilde depremlerde ben hareket edemiyorum donakalıyorum
bikahveicelimmi goktugunannesii_ ben de bebegimin basinda dikilebildim sadece gercekten cok anlik bisey ve uykudan sallanarak uyaninca insan aptal gibi oluyor Allahim korusun kriz yonetimi falan hak getire o an
goktugunannesii_ bikahveicelimmi benim bu durumu aşmam gerekiyor yapamıyorum bi de gece olup uzun sürünce 6 Şubat depremi aklıma geldi
pembemontluleyla goktugunannesii_ evet ben de uşaktayım, ben simavda falan olmuştur demiştim ama marmarisi görünce şaşırdım. Allah korusun hepimizi