Sedas00 aslhnkrts geçenlerde de olmuştu 6.1 bu kadar şiddetli değildi hissedilen sanırım turizm etkilenmesin diye mi az açıklıyorlar anlamadım
aslhnkrts Sedas00 bence öyle hatırlarsanız yıllar önce yine deprem olmuştu sezon zamanı ortalık karışmıştı v
Dolcegabbanne İzmir’de hisseden varmı bu gece oğlum hiç uykuya dalamadi bende uyuya kalır gibi olmuşum saate baktım 3 bucuk ve baktığımda hala yatakta gözleri açık dönüp duruyordu kendi kendine acayip huzursuz bu gece ama ben hissedemedim bucadan yazıyorum
Sedas00 Dolcegabbanne İzmir’de kayınvalidem konak tarafında oda hissetmiş , biz marmaristeyiz kızım da yarım saat önce daldı sürekli sıçrıyor
Sedas00 aslhnkrts kesinlikle öyle zaten otellerin önü turist doluydu valizleriyle çıkanlar bile vardı ortalık karışmasın diye yapıyorlar
helloandmom goktugunannesii_ çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun şimdi uygulama girdim gördüm hemen haberleri açtım
rabiaa1605 BongomyaPrensi hangi deprem uygulamasını kullanıyorsunuz acaba iyi bir uygulamaysa bende yüklicem
Minel-inannesi Irmakk1 gerçekten sürdü 2 3 dakika ben aydında hissettim telefon elimdeydi saate baktım sürekli. Ama benim bildiğim bi yıkım yok henüz
2cocukannesi__ goktugunannesii_ 3 dkk mi aman allahim 5.8 olmuş Marmaris’te Yapay depremler çoğaldı Ali Osman önderi herkes takipe alsın Allah bu yapay depremleri yapmalarına izin vermesin artık ülkece neye kafayı düşünmekten YORULDUKKKKKKKKK YETER ARTIK