incismommy ben ilk babalar gününde bebeğime zıbın giydirmiştim babalar günün kutlu olsun yazıyordu üstünde görünce çok sevinmişti yanına da Polo yaka tshirt almıştım , şimdi oğlumda oldu bu babalar gününde de tuttuğu takımın formasını giydircem oğluma da kızımıza da hoşuna gideceğine eminim 😀