sena68 asel_mother Line art çizim babası ve oğlunun magneti yaptırmayı da düşündüm ama öyle çizim yapan yer yok maalesef o da güzel olurdu
Themom_ incismommy Geçen sene babalar günü konseptli çok güzel bir kanvas tablo yaptırmıştım sosyopix’ten. Bu sene ne yapacağım bilmiyorum o bana anneler gününde çanta, çiçek ve yemek ısmarladı😅 Buna uygun ne yapabilirim fikri olan varsa banada yazabilir mi lütfen🥹
aslhnkrts incismommy pinterestte çok güzel örnek var onlardan çıkarıp elini boyayıp basmak bile çok hoş oljr 😂
Aybarsmom__ TulayGeriDon sosyopix sayfası var ordan da yapılıyo Kanvas tablolar küçük fotoğraflar takvim çerçeve vs oraya da bakabilirsiniz
Aybarsmom__ incismommy kizkardesimde bi sayfaya bebeğinin saçını gönderdi ve onu boncukların içine koyarak bileklik ve tesbih yaptırdı çok güzel oldu 👍🏻
berk58 incismommy çok muhteşem bir hediye fikri geldi az önce aklıma oğlum az önce ilkkez baba dedi eşim işte ses kaydı aldım ona bir bileklik alıcam qr kodu okutunca oğlumun baba dediği sesi dinleyecek ayy heyecandan deliricem 🥰🥰harika fikir bence ❤️
ummukerem Galatasaraylı eşim ilk babalar günü böyle bi tişört yaptırdım kargoyu gördüğü için vermek zorunda kaldım öok mutlu oldu duygulandı çok beğendi kumaşı incecik tam yazlık
1gebeshanim Ben doğum gününde yapacağım babalan gününede olur bence, kızım ile eşimin resmini çıkarttırıp işteki masasına koyması için çerçevelettiriceğim😊 şu an izindeyim bikaç aya bitince kendim içinde yapıcam inşallah foto çıkartmayı🥰
aybarsinannesi1107 incismommy oğlumuzun ilk baba dediği ses kaydı vardı fotoğrafa karekod yapılıyor ya öyle bir tablo yaptırdım doğum gününde de çiçeksepetinde ahşap gece lambası var ondan yaptırmıştım fotoğraflı çok kaliteli tavsiye ederim. Kare kodlu olan instagramda meyradesign sayfanın adı yağlıboya tablo yazıyor. https://www.ciceksepeti.com/gunes-tutulmasi-kisiye-ozel-resimli-ahsap-isikli-tablo-kc1772098 diğeri de buydu
aybarsinannesi1107 incismommy oğlumuzun ilk baba dediği ses kaydı vardı fotoğrafa karekod yapılıyor ya öyle bir tablo yaptırdım doğum gününde de çiçeksepetinde ahşap gece lambası var ondan yaptırmıştım fotoğraflı çok kaliteli tavsiye ederim. Kare kodlu olan instagramda meyradesign sayfanın adı yağlıboya tablo yazıyor. https://www.ciceksepeti.com/gunes-tutulmasi-kisiye-ozel-resimli-ahsap-isikli-tablo-kc1772098 diğeri de buydu
twobabymom_ Ayy canım kocam hiçbir babalar gününü kutlamadim ama doğum gününü filan sürekli kutladım sanırım kızımla minik pasta yaparım ve kızım babasına götürür
ummukerem ruveyda0 tshirthane ben memnun kaldım 🥰 bebek bedenleri küçük olabilir ama bi beden büyük almanızı öneririm en az, oğlum 2 buçuk aylık 6 kilo nerdeyse 6-9 ay aldım anca olur
Minnakordek incismommy gençlik yıllarımda hepbalmak istemiş ama hiç alamamistim 😂 şimdi hatırlattığı için sağol beybi hemen alicam
mucizemm94 Anneler günümu kutlamayan hediye almayan yok sayarım net. Yapmış olsaydı eğer kızımla fotoğrafını tablo yaptirirdim belki o da .