incismommy biz özel gün kutlamıyoruz sözel kutluyoruz sadece biraz cins bir çiftiz😂 ama öneri yapabilirim
Güzel bir mektup yazabilirsiniz, ilişkiniz buna uygunsa
Çocuğunuz ve onun olduğu fotoğrafları notlarla defter yapabilirsiniz, internette hazır formatlar da var
Çocuğunuzun yaşı varsa ona bir şeyler yazdırıp çizdirebilir veya onu videoya alarak kutlayabilirsiniz
Onun adına ağaç bağışlayabilirsiniz tema da var
Yine onun adına bir hayvana dijital sahiplik yapabilirsiniz isterseniz sitesini bulurum dünya çevre örgütü gibi bir şeydi
Böyle şeyler geldi aklıma 😄