ESRA_282 Esoz1110 aynen ben 3 çocuğa bakıyorum kızm sabahın 7 uyanır bende onunla uyanırım uykudan gebersem de Allah sabır versin gerçekten zor Allah bütün evlatlarımızı korusun😢
BordoHuniliAnne masterchefiniz off içim yandı, Rabbim hiçbir anne babaya evlat acısı yaşatmasın, yaz geldi cam kapı açılır illaki ama ne olur camlara balkon kapılarına çelik halatlı çocuk kilidi takın, odayı en azından kafanız rahat şekilde havalandırırsınız.
rachelgreen_ Esoz1110 valla o rahatlık bende yok iyi ki de yok. Sadece annemle ablama bırakırken içim bir tık rahat ediyor onlar da yanımızda değil memlekete gittikçe işte. Hani o da bir tık😂 annelik başka bir şey ne biliyim.
rachelgreen_ Mixleydi hey Allah’ım gördüğünüz bütün duyarları unutun! Parmağım yanlış emojiye basmış hanfendi “😔” OLACAKTI tamam oldu mu? Şikayet et de silinsin günah şimdi böyle bir şeyin altında gülücük olması hadi
beybitolat masterchefiniz ecel geldiyse bi sebep mutlaka arar malesef😔 Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🙏
rachelgreen_ Mixleydi düzeltilmiyor aradan zaman geçtikten sonra duyar kasmak değil de ne? Bu kadar da olmayın be arkadaş ya.
Mixleydi rachelgreen_ böyle bir postun altına niye duyar kasayım kafanız iyi mi ya ,başka diyecek birşey bulamayınca “duyar kasma“dersiniz anca yanlışlıkla oldu de geç uzatmaya gerek yok ..
filizkumsal masterchefiniz olmaz mı düşman bile olur kadın onlara kolay mı can gitti emanet etmiş asla kimseye güvenmeyn benm kızım 2.5 yasnda 1 katta otryorum yüksek yine yerden ama balkon kapısını açmayı ögrendi hep kitlerm o kapıyı mesela anne gbi kimse dikkat etmez işte allahm kimseye yasatmasn evlat acısı çok üzüldüm 😞 o anne nasıldr şimdi kim bilir daha doyamamıstr çalısyormus annesi babası
rachelgreen_ Mixleydi tam da böyle bir postun altına duyar kasıyorsun zaten “böyle bir postun altına gülücük atılmaz” diyerek. Asıl senin kafan iyi. Postun içeriğine mi gülücük koymuşum sen iyi misin be? Benim diyecek bir şey bulamayacak bir durumum da yok, ama senin gibi boş yapanlara uzattıkça uzatırım çünkü hak ediyorsunuz.
rachelgreen_ Esoz1110 aynen öyle. Normalde asla böyle biri değilim ama bu forumda sürekli birilerine gereksiz yere saldıran tiplere geriliyorum. Amaçsız.