masterchefiniz tüm önlemleri almak lazım gerçekten. Bebeğim 16 aylık. Geçen gün oturma odasında oynuyordu beş dk bulaşıkları makineye koyayım dedim. Odaya bir girdim ki oyuncak kutusunu ters çevirmiş üstüne çıkıp masaya binmiş ayak üstü masada duruyor. Ve masanın üstünden peteğe tutunma pencereye geçme riski var. Pencere üstten açık zaten asla tamamen açık bırakmam üstten açıkken de açamazdı ama şuan belki iki yaşında olsa açar sonuçta daha uzun daha güçlü olacak ve öğrenmiş olacak. Çok ürktüm çok üzüldüm. Zaten anksiyetem var. Bir aya kendi evimize çıkacağız inşallah ve ilk işim pencere ve balkon kapısına çocuk kilidi durumlarını ayarlamak olacak.