masterchefiniz nenesi hiçte kötü olmamıştır belli ki beyni olmayan bi eşek çünkü…
Kafın 20 saatlik bi yere gitmemiş, gidip gelicekmiş hiç mi akıl yokmuş cam açık uyumuş az daha dayanamamış mı, uyumamış olsa anlık dalgınlık olsa ben yine de empati yapardım ama bu ihmal başka bir şey degil.
Allah annesine babasına yardım etsin rabbim kimseyi evladıyla sınamasın