masterchefiniz Kızlar az önce haberlede gördüm . 2 yaşındaki bebek açık camdan düşüyor. Annesi dışardaymış halası ve kaynanasına emanet etmiş bunlar uyuya kalmış çocuk oynarken düşüyor. Kalbime bıçak saplandı sanki . Lütfen çok dikkat edin ne çok böyle haberler geldi. Yaz geldi diye sanırım . Hala ile nenesi de çok kötü olmuştur şimdi vicdan azabı ile nasıl yaşıyacaklar. Çok zor 😞
Esoz1110 masterchefiniz Üzücü gercekten bence kimseye emanet edilmiyor aşırı güvenmek gerekli herkes bizim gibi dikkat etmez
Mommyhann masterchefiniz yaz geldi camlar pencereler açılıyor bu yazıyı okuyan anneler asla ama asla pencereyi açık bırakıp bi saniyeliğine olsa bile ayrılmayın cocukların yanından olan herşey saniyelik oluyor yok ocagın altını kapatıcam hemen gelirim diye düşünmeyin sakın gerçekten saniyelik herşey. Biz kediimiz bile camdan aşağı düşer diye eşim sineklikleri çiviyle montalamıstı pencereye. Rabbim annesine sabır versin cok zor
masterchefiniz mhtpbyzgl5353 5 kattan düşmüş ve vefat etmiş . Kadın yavruma doyamadım diyor . Çok kötü oldum
keyfimbilir Allah’ım sen evlatlarımızı koru ,onlarla.imtihan ettme bizi,en korktuğum şey çocuğuma birşey olursa Allah korusun naparim.insan.delirir ya ,rabbim.onlara sabır versin çok zor ağır bir imtihan
masterchefiniz keyfimbilir evet çok zor . Görümcem gil 9 katta oturuyor 2 çocukları var aklıma onlar geldi hemen file yaptırmasını söylicem .
masterchefiniz [silindi] aklıma sabah saatleri geldi bence çocuk uyanmıştır oyalansın diye oyuncak vermişlerdir . Hani koltukta uyuyakalıyoruz ya o aklıma geldi .
masterchefiniz Esoz1110 ya bir anlık çocuklar çok hızlı . Gözümüzü ayırmıyoruz biz ona rağmen bir bakıyorum bir şey yapıyor
rachelgreen_ Esoz1110 bir çocuğa en iyi annesi bakar. Hep derim. İşe dönmeyi ara ara düşünüyorum ama bakıcı fikri bile beni korkutuyor baksanıza aileden bile olsa olabiliyor işte böyle şeyler Allah korusun evlatlarımızı
masterchefiniz Mommyhann bizde matkapla sabitledik 1 kattayız yüksek giriş ona rağmen. Bu yazıyı bilerek paylaştım yüksek katta oturan annelerimiz dikkat etsin diye file veya demir muhahak yapılmalı
Esoz1110 masterchefiniz Sizi anlıyorum ben genel olarak konustum amacım kimseyi suclamak değil ama bazı kişiler cocukları aşırı serbest bırakıyor kendileri oturup sohbet muhabbet derdinde dediğiniz gibi hızlılar o yüzden bir anlık dalgınlık nelere neden oluyor
masterchefiniz [silindi] bu ara bu haberden çok denk geliyorum çok kötü çok dikkat edelim kendi evimiz olmasa bile misafirliğe gittiğimizde sürekli takip edelim 😣
MamaUygarVibes masterchefiniz kızlar balkonlarınıza file taktırın , kafanız rahat etsin. Allah evlatlarımızı tüm kötülüklerden korusun 🤲🏼
canan6668 masterchefiniz ayyy icim cok kotu oldu o annenin yerine koysana kendini eve geliyor çocuk yok o acı ile hala nineye offff Allahim sabır yavrularimizida korusun dikkat edelim çocukların dakikası dakikasını tutmuyor goz acik kapayıncaya kadar neler yapıyorlar
forumgurmesi Vicdan azabından da ölsünler inşallah, evde 2 yaşında çocuk varken iki tane kazık kadar kadın nasıl uyuyabiliyor hiç mi annelik iç güdüleri yok? Gebersinler.
Usnac1995 masterchefiniz Ablamdayım 6. Katta oturuyor, 2 gündür hep arkasındayım ama çocuk işte anlık kaçıyor. Büyük konuşmamak lazım ama camlara baksalarmış keşke😢 Gerçi o da anlık unutuluyor, en iyisi başka çare bulmak bu kadar yüksekte oturuyorken
LezizeNine masterchefiniz ömrü bu kadardı belki ama ihmal de var madem uyuyacaklar bari pencereleri kapıları kapatsalardı. Hoş gerçi ecel söz konusuysa onların uyuması da Allah tarafındandır böyle düşündüm ama yine de ihmal de var işin içinde. Allah annesine babasına sabır versin
milletsanakanalizemiolacak masterchefiniz offf Allahım anneciğine sabır versin çok üzücü ya pencereleri yarım açmak pencere önünde ki eşyaları çekmek zor olmamalı Allah kimseye yaşatmasın