cLearQueen geçen gün Instagramda izledim. Sanırım kadın hemşireydi o anlatmıştı. Çocuğuna bir şey olduğunda koştur koştur hastaneye getiren anneler, çocuklarını doktora ya da hemşireye herhangi bir sağlık çalışanına teslim edince bayılıyorlarmış. O durumda tansiyonun düşüyor ya da şekerin düşüyor her ne yaşıyorsan annelikten sebep erteliyorsun ve çocuğunu güvende hissettiğin an vücudun vermesi gereken, ertelediği tepkiyi veriyor. Ve sen de güçlü ayrıca evladını seven bir annesin. Halledeceksiniz.