cLearQueen ve şöyle düşünün sağlık çalışanlarıda birer anne birer baba emin olun o bölümde çalışanlar çok daha profesyonel oluyorlar çünkü zaten hep bebeklerle çocuklarla çalışıyorlar hiç bir kimse defalarca kez çocuğu delmek istemez onlarda işini yapıyorlar tabii biz anne baba olarak çocuklarımızın canları acımasın bir kerette olsun bitsin istiyoruz ama bazen maalesef ki öyle olamıyor. Nice çocuklar var daha beter hastalığı olan devamlı hastanede kontrol altında olması gereken devamlı kan verip damar yolu açılması gereken. Allah tüm evlatlarımıza sağlık sıhhat versin onların saçının teline zarar gelmesin istiyoruz onlara geleceğine keşke bize gelse ama ne yazıkki olmuyor öyle böyle durumlarda güçlü ve dirayetli olmak zorundayız ki çocukta bizden olumsuz etkilenmesin. Benim oğlumda 25 aylık kuruyemiş alerjisi var Özel Alex testi var onu olduk ara ara bizde de oluyor hep testler çok zorlu bir süreç umarım geçer