Bebegim agir alerjik bi bebek ayın 19unda alerji testi var yiyecekler de istediler tabi, islemi yaparken damar yolu da acılcakmis. Simdiden gozlerime uyku girmiyo canı acıyacak diye. Ya beceremezlerse ya aglarsa ya bagırirsa… cidden psikolojim cok bozuk. Dogunca 13 gun yogunbakimda kalmisti orda da acıktı damar yolu gobek deliğinden bile, simdi tüm islemler benim yanımda olcak. Ben baskasının evladını bile oyle gormeye dayanamam kendi cocuguma nasıl dayanicam aşıda bile bas bas bağırıyolar. Sizler bu durumu nasıl aştınız nolur bana akıl verin durup durup aglıyorum