Nacafa bizzat kendim imza verdim aşı için
Emin misiniz? K vitamini için imza alınmıyor yaptırmak istemiyorsanız alınıyor. Doğumda k vitamini ve hapatit aşısı normal prosedürde yapılmak zorunda, aile karşı imza vermedikçe. Sağlık Bakanlığının talimatı bu şekilde. Türkiye’de değil başka yerde doğum yaptıysanız bilemem.