tu30 Nacafa Nacafa herkesin kafasını karıştırmışsınız falan yazmışsınız ama farkındaysanız kafa karıştırılacak birşey yok
pimpiriklianne43 [silindi] evet bizim aşı kartindada yazıyor ben böyle bir aşı yapıldığını bilmiyordum benim dogumumdan sonra haberlerde k vitamini yaptirmayip ölen bebek haberi çıktı aşı kartına baktım k vitamini yapıldı yazıyor doğduğu tarihte içim rahatlamıştı
tu30 pimpiriklianne43 bende bilmiyordum k vitamini ama bende böyle şeyler gördüm ondan korktum ama devlette yapmıyorlar diyorlar genelde herkes
tu30 pimpiriklianne43 beni ebe doğum yaptırdı doğumdan sonra götürdüler kızımı ama yapsalardı e nabızda da yazardı belki yazmıyor ama doktora gittiğimde sorarım
pimpiriklianne43 1kuzuannesi sorun bende haberlerde çıkan k vitamini olmadığı için ölen çocuk haberinden sonra baktım yazıyor karşısında doğduğu tarih