ilkimocha evet onun için. trendyolda da güzel yorumlar var. benimki 10 aylik oldu şükür. ama gündüz kucakta ve memede uyur. hiç kamera alma gereksinimi duymadım çünkü kamera benim😅 gece uykuya dalsa bile 1 saat sonra ne oluyor anlamıyorum kalkıyor hoop bi daha uğraş yatır sonra 2 saat sonra sonra yine yine . bi de adet edindi sabah 6 da uyanmayı. sabah gaza sıkışıyor ama ondan kalkıyor. gazı olan temas seven bebekler böyle bence. rutin mutin hikaye canım çocuğun karnı ağrıyor osuramıyor gelmişler rutin yap kitap oku😅 yapıyoruz onu da evet uyku vaktini anlıuor bu anlamda işe yarıyor ama gazlı bebek ağrısı geçsin diye emmek istiyor bunu yaşamayan anlamaz