balkizlar ilkimocha yalnız değilsin benim büyğk kızım da uyumazdı ve etrafımda böyle bir bebek yoktu herkes şaşırıyordu… ama uyumayan uyumuyor yani… şimdi ikinci kızım 9 aylık o da uykusuz.. gündüz falan arkadaşlarıma gidiyorum onların 2-3 yaşındaki çocukları benimkinden çok uyuyor … sinir bozucu ama kabullenmekten başka çare yok… ben her şeyi denedim ikisinde de
ilkimocha balkizlar yani ben bir daha bebek düşünmüyorum zaten bu kadar zorluktan sonra yapamam yani. Ne zamana kadar böyle sürecek bilmiyorum. Uykuyu sevmemek çok saçma bir bebek için ben kabullenemiyorum hala
ilkimocha Minigim38 ya bizimde öyle ilk doğdunda gözünü açamaz bebekler derlerdi bu açık geldi kapatmıyo hiç 😅 1 yaşında kreşe başlayacak ben de işe bakalım nolacak allah sonumuzu hayır etsin
Kitsu Bazı bebekler uykuya daha az ihtiyaç duyuyorlar demek ki ben artık böyle söylüyorum. 5 aylık doğduğu günden beri uyku problemi var 6. Hafta atağında öğlen 12 den gece 1 buçuga kadar uyumamisti. Ateşi çıkar artık uykusuzluktan. Şuanda da gündüz taş çatlasın 2 saat uyur. Doktor büyümesi için uykuya ihtiyacı var ama 1 yaşına kadar müdahale edemeyiz sonra yine az uyursa bakarız dedi. Bu arada rezene anason falan denedim ben uyudum ona bir şey olmadı 😅
ilkimocha Kitsu ben rezene içiyorum ama ona faydası yok gerçekten. Melisa felan içsem bir de sinirlerim de çok yıprandı. Tahammül seviyem düştü napacağım böyle bilmiyorum
ilkimocha mgshnaslna uykuya memeyle dönmüyo ki sadece devamlı emerek uyumak istiyo. Memelerim de acıyor emzik niyetine kullandığı için. Zaten bir tanesi doğumdan beri iyileşmedi
ilkimocha cansu2600 bizimki genelde sanah uyanır uyanmaz başlar osurmaya arka arkaya😅 gece sancı mı geliyo uyandırıyo acaba
zynprvlfsn ilkimocha Arkadaşım bebeğim 11 aylık, 21 gibi uyuttum 22 ye kadar 3 kere uyandı, emzirdim salladım vs tekrar uyuttim. Sabaha kadar kısır döngü içerisindeym, ben diyeyim 15 eşim desin 20 kere böyle geçiyor, yataktan dayak yemiş gibi kalkıyorum.
ilkimocha zynprvlfsn niye böyleler gerçekten anlamıyorum uyuyan bebek nasıl bir şey aşırı merak ediyorum ya. Hayatımım en zor dönemi
kernev zynprvlfsn ayy yorumunuzu cidden kahkahayla okudum. Çok güzel tarif etmişsiniz. Bizde diyoruz yatağa dinlenmiş girip sabah yorgun çıkıyoruz resmen. İzahı olmayan şeylerin mizahı olur diyoruz artık napalım 🥲
balkizlar ilkimocha ben de öyleydim anlıyorum sizi … emin olun yapmadığım şey kalmadı… oya çanakın bebek ve uyku dye 100 maddelik serisi var onu okuyun rahatlayın biraz… bir de eşinşz destek olmuyor mu… kendinizi rahatlatmaya çalışın çocuktan biraz uzaklaşın anneniz kayınvalideniz… bunlardan destek isteyin tek başına mücadele etmek zor
Kitsu ilkimocha bizim gece uykusuna geçişte bazen 2 saat sallıyorum karanlıkta beyaz gürültü eşliğinde tak tak beşik sallamak sinir yapıyor 😂 durup bir nefes alıyorum ve diyorum ki bu dünyada hala hiçbir şey bilmiyor, uyumayı bile bilmiyor tamamıyla bize muhtaç resmen yardım istiyor bu ağlamalar yardım et demek zorla içimdeki şevkati uyandiriyorum. Tavsiye ederim 😂 Diğer çayları bende içtim bu sefer beni çok uyutuyor bazen 4 5 saat uykuyla gün geçirmem gerekiyor o zaman enerjimi Toplayamiyorum. Bahar alerjm tuttu alerji ilacı bile almıyorum o yüzden
Kitsu ilkimocha eşim adak adadi bu çocuk herhangi bir şekilde arabada anakacağın da bizim kucağımızda kendiliğinden uyuya kalsın kurban keseceğim dedi 😂 bekliyoruz bakalım 😂
robinn03 ilkimocha canım gene iyi bu 😂 bu haline dua et 🙏🏻 Ama ben ne farkettim bebeği uyumayan anneler hatta cevaplarsa sevinirim anne stresli ce endişeliyse bebek uyumuyor kendini güvende hissetmiyor uykuya dalamıyor bence öyle siz de var mı stres sinir endişe korku hali vs ? Her gün her an olmasa bile bu duygulara yatkın mısınız
ilkimocha robinn03 ya tabiki oluyor ama bebek uyumadığı mızmızlandığı için artık dayanamıyorum sinirlerim yıpranmış vaziyette. Zor geçiyor günler huzurlu keyifli değilim bu yüzden o da hissediyor tabi. Hissediyo uyumuyo ben geriliyorum böyle bir döngü
kernev ilkimocha inanın bebeğimin şu yazdığınız şekilde uyuması için neler vermezdim. 45 dk da bir hatta son 3 gündür yarım saatte bir uyanıyor meme için. 8 ay 2 günlük kızım 😔
ilkimocha kernev bizimki de çok farklı değil aslında en fazla uyku döngüsü 2 saat o da bir kere felan oluyor, gece uykusuna ilk geçişte. Yani 4 5 saat uyuyup uyanıp emip uyuyan bebekler nasıl oluyo anlamıyorum
imaddesi ilkimocha ağzında aft olabilir temiz bir mendille karbonatlı suyu ağzının içine parmağınızla nazikçe sürün.
ilkimocha Kitsu ben de bunu kendime tekrarlıyorum devamlı ama sakinleşemediğim anlar oluyor yani ben ağlıyorum o uyumuyo öyle döngüye giriyoruz. Pilates topunda sallamaktan fıtık olacağım, beşikte sallanarak uyumaz ayakta uyumaz, bebek arabasında uyumaz. Uyumaz da uyumaz😀
nurbahar33 Kitsu ben de çocugu bebek arabasına koyucam o uyuyacak ben sahilde grzicem diye hayal kuruyordum. 1 kere uyudu 3 aylıktı tüm gece uyumamıştı öyle daldı dışarı çıkmıştk kafayı yememem için. herkes için sıradan bi şey benim hayalim oldu😄 oto koltugunda da uyumaz biizmki 4 aylıkken arabada mayışmayı da bıraktı, sırf bu sebeple bi yere gidemiyorum. nasıl uyutucam yolda diye düşünüyorum.
zynprvlfsn ilkimocha eşime mesai arkadaşı yatağın altına bıçak koyun demiş, bir umut onu bile denedik 😂😂😂 bugün yatak bakacağız.
robinn03 ilkimocha değil mi aynen öyle oluyor bunun için şöyle yapabilirsim çok dolduğun zamanlar mutlaka çocuğu emzir süt mama ne bırakabilirsen bırakıp yalnız başına bir kafeye git kahveni alıp bir kağıda içini dolduran her şeyi madde madde yaz komik saçma vs deme sonrada onları oku bu şekilde yaptığında olaylar dışsallaşıyor olaylara bakış açın değişiyor ve yükün hafifletecektir bana iyi geliyor denemeni tavsiye ederim
kernev ilkimocha bende anlamış değilim. Öncesi böyle değildi bizim. Yeni doğduğunda bile 2 3 saatte bir uyanırdı. Son 2 aydır. Mahvolduk. Aşırı memeye düşkün. Uyku reddi yapmıyor aslında. Sadece meme istiyor. Memeye ağzı değdiği anda küt geri uyuyor. Allah dayanacak güç versin diyorum artık. Çok zorluyor artık. Tahammül kalmadı çünkü
Kitsu ilkimocha rutin denediniz mi ben rutinle kolikligi biraz daha atlattım. Bana da sırada ne olacağını bilmek iyi geliyor 😂