ilkimocha kimsenin bebeğinin öyle olduğunu düşünmüyorum dedin hoooop ben geldim 😂 benim bebeğimi bi dünya doktora götürdüm ben uyumuyo neden uyumuyo diye doktor uykuyu sevmiyor dedi . Sadece dışarda bebek arabasında yada balkonda pusette hiç olmazsa araba da uyuturdum kendim bi saatte olsa uyumak için
Ne zaman hatırlamıyorum ama bi gece deliksiz uyudum hayatımın şokuydu 😂 canı isterse uyuyo benimki doktor hep dişe bağlamıştı adama kızıyordum 10,5 aylıkken ilk dişleri çıktı biraz olsun uyumaya başladı