Ben aralıklı oruçla 20 kilo verdim ama yediğim miktardan hiç kısmadan. Yani sadece yemek saatlerimi düzene soktum ve tabiki şeker, kızarma, paketli gıda ve aşırı karbonhidrattan uzak durdum. Boool bol su içtim. Bende de pkos vardı ve fazla kilolarımı verdiğim anda pkos iyileşti ve hamile kaldım 🥹 kilo verişim duraksadığı zamanlarda yeme düzenimi değiştirdim 1 haftalığına. Yani normalde aralıklı oruç yapıyordum ama duraksama olursa 1 hafta 3 öğün 2 ara öğün gibi az az sık sık beslenmeye geçiyordum. Ya da yaşadığım günlerin durumuna göre 1 hafta boyunca tek öğün besleniyordum. O hafta mutlaka duraksama bitiyordu vermeye devam ediyordum. Bir de zayıflıycam diye az yemek yemek az kalori ile beslenmek kesinlikle yanlış bence. Metabolizmanın yavaşlamasına sebep oluyor. O yüzden günlük almam gereken kalori miktarını dengeli şekilde doldurmaya çalışıyordum hep. Günlük protein, sağlıklı yağ, sağlıklı karbonhidrat ve sebze dengesini kurmanın çok faydasını görmüştüm