Ayaklarınızda düz tabanlık yoksa vans, converse, superstar ve benzeri ayakkabılarda rahat edememeniz çok normal. Ben de edemiyorum malesef. Superga’ların hepsine bayılıyorum ama giyemiyorum, Keds de öyle. Bunu bile bile geçen hafta bir tane converse aldım.🥲 Düz tabanlı modelleri herkese hitap etmeyebilir ancak hem tasarımda hem de rahatlıkta New Balance’ı da Skechers’ı da sollayacak Asics modelleri var. Şahsen son 7 yıldır sadece Asics’te rahat ediyorum. New Balance 530 da aldım ama o bile Asics kadar rahat değil. Ayaklarınız ufakmış zaten, Gel serilerinden herhangi bir modeli bile pantolon, etek altında çok şık durur diye düşünüyorum.
Eskiden Onitsuka Tiger vardı. Onlar hem çok şık hem de diğer düz taban modellere nispeten rahattı. Belki Amazon’da bulunabilir.