gonulsenim Merhaba. Asics ayakkabılarımdan birini tam 8 yıldır kullanıyorum. Hiçbir yıpranma, aşınma olmadı, hala çok sağlam. En rahat o olduğu için de en sık giydiğim ayakkabım o. Modeli Gel Contend. Genel olarak koşu ayakkabısı modellerine de bakabilirsiniz.
Bende Gel Spike ve 1090v2 modelleri de var. Onlar da rahat fakat ilk söylediğim en rahatı.
Yalnız normal numaranızdan en az 0,5 numara büyük almanızı öneririm.