Niyesordunbucevabi asao canım ilk öğretmenim ailem uugulamasını indir çocukları ekledikten sonra çocuklarım kısmında ödemeler var son doğum yaptığın çocuğuna bak ödemeler kısmında ne yazıyor. Ben şimdi baktım bana yatan para gözüküyor. Yatmışsa senin de gözükür belki
asao obiranne1 bacim yarin sabah kalk 9 da bankalar açılıyor doğruca halkbankasina git kendi kimliğini ve bebeginin kimliğini al git insallaj yatmıştır ikimizede
Sunseet anneyimmmben benimde ikinci çocuğum ocakta doğdu şimdi bana yatarsa da geriye dönük 6 mı yatması gerekiyor 1.500 den
beybitolat Minikmucizemmmmmm ilk doğum yaptığımda ordan alınıyo sanmıştım eski sistemle 300 liraydı ya gittim onu çektim
bittercikolata__ ilknurakb en iyi şekilde öğrenmek istiyorsanız halkbank subesine gidip öğrenebilirsiniz. Yattiysa ordan veriyorlar bende bugün gidicem bakalım yattiysa TC ile alicam inşaAllah
humakusuu bittercikolata__ ben 10 nisanda başvuru yaptım herhangi bir sms falan gelmedi bana uygulamadan da bakıyorum para yok diyor yatmadı mı acaba
humakusuu Zynp-61 ben uygulayı indirdim ama tc de para gözükmüyor diyor yani para yok diyor neden acaba
Zynp-61 humakusuu biraz bekleyin uygulamada ki yoğunluk azalınca gösterecektir ilk başta herkese öyle yazıyordu