humakusuu bittercikolata__ ben 10 nisanda başvuru yaptım herhangi bir sms falan gelmedi bana uygulamadan da bakıyorum para yok diyor yatmadı mı acaba
Zynp-61 humakusuu biraz bekleyin uygulamada ki yoğunluk azalınca gösterecektir ilk başta herkese öyle yazıyordu
Tazeanneveminigi ilknurakb devam ediyor yazmasına bakmayın. Bende de devam ediyor yazıyor mesaj da gelmedi. Ama uygulamaya baktık orda yatmış görünüyor.