Dilaradeniz Zynp-61 hesaplara yatmıcakmış bizde sorduk bugün hesap açsak diye hesaplara yatmıcak anne adına yatıcak ve tcyle çekip alıcaksınız dediler.
asao Niyesordunbucevabi ay insallah ya okadar ihtiyacim varki suan allah büyük umarim alabilirim herhangi.bir mesaj falan gelmedi cunku 🥲🙏🙏
elfesyalina Niyesordunbucevabi ben 8 Mayıs’ta doğum yaptım geçen haftada başvurdum ben bu ay alabilir miyim yoksa Haziran’da mi alabilirim bilgisi olan varmı
ilknurakb sedatadik benim ilk 300 aldım daha doğruse daha çekmedim hala ptt de dedim bu açıklansın sonra çekerim
Niyesordunbucevabi elfesyalina bilmiyorum canım ya hangi tarihe kadar başvuruları kabul edip yatırdılar
Niyesordunbucevabi asao canım ilk öğretmenim ailem uugulamasını indir çocukları ekledikten sonra çocuklarım kısmında ödemeler var son doğum yaptığın çocuğuna bak ödemeler kısmında ne yazıyor. Ben şimdi baktım bana yatan para gözüküyor. Yatmışsa senin de gözükür belki
ilknurakb obiranne1 yanlış değilsem her ay 1500 yatırıyolar ocak ayından bu yana birikmiş paranız var 7500 alacaksınız galiba şuan toplu