ilknurakb uygulama indirmenize vs hiç bişeye gerek yok. Bende ocak ayında doğum yaptım ve pttden 300 liramı almıştım. Bugün bankaya gittim ve kimliğimle sorguladılar para yatmış dediler 4700 verdiler yani kalanı almış oldum sizde gidip alabilirsiniz. Ben paramı almama rağmen bendede devam ediyor yazıyo