aysegok31 ikibaloglanannesi hayır gelmedi herkese gelen mesaj sadece bu arada benim oğlum 16 Mart doğumlu sadece nisan mayıs için yatmış ıkı aylık yani mart sayılmıyor
aysegok31 prenseskus sadece 1500 yatmış benim de 2021 ve 2025 doğumlu çocuklarım yani her ay 1500 alıcaz
prenseskus aysegok31 ben ilk çocuğum hiç parasını almadım başvuru da yapmamıştım tek çocuk mu diye geçiyor ki
dilaraabozdemir sehrban ben aile sosyali aradım benim oğlum da 17 Şubat doğumlu geriye dönük ödeme alabilir miyim dedim Nisan ve Mayıs arası da bı tarih söyledi o tarihler arasında başvuru yaptıysanız alırsınız dedi
sehrban dilaraabozdemir ben Nisan’da yaptm çünkü daha önce yapamıyordum en son Nisan’da bir denedim oldu yani
05012025 helloandmom uygulamayı indirin e devlet coxuk ekle yazın. Altta rehber yazıyor ona tıklayın orda başvurular yazıyor doğum yardımını seçin ordan kontrol edin ben öyle buldum şuanlık
Essra19 05012025 Ben de devam ediyor yazıyor sizde ne yazıyor yani şu anki sen ben halkbank’a çekemeyecek miyim aynı mesaj bana da geldi