sadecesenmelek helloandmom komşum Halkbank’ta çalışıyor ben ona baktıracağım buraya yazarım bilgi alınca
meteeehann helloandmom bu ödeme nasıl ben hiçbir şey anlamadım uygulamayı yükledim edevlette çocuğunuz bulunamadı diyor 2010 ve 2024 doğumlu çocuklarım banada bilgi verirmisiniz ücret almam için 2025 doğumlumu olması lazım çocuğun
prenseskus aysegok31 ben ilk çocuğum hiç parasını almadım başvuru da yapmamıştım tek çocuk mu diye geçiyor ki
Essra19 05012025 Ben de devam ediyor yazıyor sizde ne yazıyor yani şu anki sen ben halkbank’a çekemeyecek miyim aynı mesaj bana da geldi
aysegok31 FmBetull ama bana bugün kendişeri yeniden talep olusturmhs ıkı tane bugün tarihli anne ve çocuk yazıyor hatta görsel ekleyemedim
helloandmom aysegok31 şimdi arkadaşlar birşeye açıklık getirelim gidip atmye kartsız işlemlerden çekebilir miyiz