AA201207 Dilekgl merhaba, ben merkezdeym bahsettiğiniz lojmanlar bu sene teslim edilecek sanırım çünkü önceki yıllar hiçbir şey yapılmazken bu yıl birşeyler yapılıyor geçen akşam komple daire ışıkları açıktı elektrik kontrolü vs yapılıyor diye düşündük
Hilalhuzur Dilekgl merhaba bizim daha belli değil maalesef 17’sinde açıklanacak deniyor bizim de boş ev bulmamız gerekiyor iyice strese girdik biz de ne ara ev bulunacak bilmiyorum gerçekten Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Dilekgl Hilalhuzur allah yardımcınız olsun çok zor inanın size özelden yazdım bikaç bilgi için. Zarzor ama çok şükür bir ev tutabildik biz
Hilalhuzur Arkadaşlar açıklanmış il içi bize Derecik geldi hiç beklemiyordum ne yapacağız bilmiyorum artık. Derecik hakkında bir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi :/
bir_49 Hilalhuzur derecikte bir tanidigim vardı seviyordu da bizde Şemdinlideydik gece. Sene tayin olduk Şemdinli’yi çok seviyordum hastane vs biraz sıkıntılıydı ama küçük sevimli bir yerdi derecikte yakın galiba Şemdinli’ye eşiniz sizi götürsün de önemli olan bu cidden
ikibinsekiz Hilalhuzur Saat kaçta açıklandı ve nasıl haber aldınız? Biz de Hatay için bekliyoruz. Başka açıklanan il var mı acaba, bilginiz var mı? Kusura bakmayın konuyu dağıtmış gibi oluyorum ama Rabb’im gönlünüze göre nasip etsin her şeyi inşallah. 🙏🏻🌸
Hilalhuzur bir_49 artık gerçekten ben de öyle düşünüyorum il tercih dışı geldi ilçe de öyle hayırlısı buymuş diyorum napalım beraber gidelim de geçer bir şekilde tanıdığınız lojmanda falan mı kalıyordu acaba
Hilalhuzur ikibinsekiz evet arkadaşın dediği gibi bir saat önce açıklandı eşime haber verdiler. Yok biliyorum böyle belirsizlik içinde olmak daha zor. Sağolun sizin de gönlünüze göre olur inşallah 🙏
BM22121 ikibinsekiz Adana Jöh Giresun jöh Kastamonu eğitim Safranbolu eğitim Çanakkale eğitim Bingöl Şırnak beytüşşebap Iğdır Adana otoyol Bingöl jöh Bursa jöh Ağrı jöh Bolu Hakkari Buralar açıklandı
bir_49 Hilalhuzur yok evde kalıyordu eşyalarinizi koyacağınız yer varsa eğer eşyalı ev tutmak daha mantıklı bence bizde eşyalı ev bulmuştuk
Hilalhuzur bir_49 eşyaları koyacak yer de yok maalesef iyice sıkıştık zaman da kısıtlı satamayız da bu kadar kısa sürede kimi aradıysak eşya getirmeyin diyorlar zaten:/