Hilalhuzur canım merhaba bizde il jandarma ya gideceğiz görev yerimiz merkez . Bir haftadır mahvettiler bizi. Lojmanlar teslim alınmamış temel kayıyor diye. 1+1 apart var onada lojman puanının yüksek olması çok önemliymiş. Bizimki tutmaz diye ev bakalım dedik. Saçma sapan kaçıncı el olduğu belli olmayan ev eşyalarına uçuk fiyatlar istiyorlar. Boş ev tutalım dedik ama evlerin halide içler acısı. İki gündür iki ev için sözleşme yapalım dedik. Ev sahibinin biri durduk yere yan çizdi emlakçının yanında. Belliki fiyat yükseltecek. Diğeri ise emlakçı 2. Kat dedi saçma sapan bi kot farkı çıktı ev giriş katmış. Oradakilerin söylediğine göre daha herkes ev sahibi yada emlakçıya bildirmemiş. Çıkar diyorlar. Tüm emlakçılarla görüştük hepsi eşya devredenlerin yaşattığı sıkıntıdan dert yanıyor. Sıfıra sıfıra elde var sıfır. Allah yardımcımız olsun diyorum. Sinirden ağlama krizleri geliyor artık