maannesii Yok maalesef eş götürülmeyen yermiş aslında Derecik götürenler var tabi kendi isteğiyle ama ev yok 1+1ler zaten yüksek rütbelilere ayrılmış bir de 1+0lar varmış bir oda yani sadece dışarıdan da ev bakmak ne kadar doğru olur bilemiyorum. Eşim de götürmek istemiyor artık memleketten ev bakmaya başladık :/