durubebek_ bizde de vardı ama hamilelikte doktorumuz söylemişti belliydi yani 1 aylık olduğun da kardiyolojiye götürdük doktor 1 aylıkken götürün demişti, 2 ml delik vardı 1 yaşında tekrar gelin genelde kapanıyor dedi gittik kapandı dedi hatta özel doktor harici araştırma hastanesine de gittik o da kapanmış bir sıkıntı yok dedi yani geneli kapanıyor diye biliyorum 🙏