durubebek_ sizi o kadar iyi anliyorum ki, lütfen icinizi ferah tutun 🥰 bizede bir aylik muayenemizde kalpte delik var dedi doktor ve kardiyolojiye gittik, ultrasonla bakip korkulcak bir sey yok dediler. Bana dedikleri: normalde anne karninda kapaniyormus ama benim bebegim biraz erken geldi, 37+3 de dogdu. 3 ay sonra tekrar baktilar büyüme veya olumsuz bir sey olmadigi icin ne ilac ne de tedavi gerekli degil dediler. 1 yasina girince tekrar gidecegiz kontrole.