durubebek_ bizde vardı canım ultrasonda da görmüştük. Doğunca kardiyolojiye gittik kilo aldıkça kapanır dedi doktorumuz 1 yaşında tekrar bakılacak %98 kapanır dedi. Hatta 3 aylıkken doktora gittiğimizde artık duymuyorum üfürümü demişti. Sizin sadece üfürümmüş ki delik olsa bile tedirgin olacağin bir şey yok için içini yiyor biliyorum ama korkma..