bestber bebikoluturtle ilk ayında basladık biz ilk basta sab simplex vermisti doktor bi ise yaramadı sonra 1 aylıkken surubu vermisti
Aintyourmama bebikoluturtle gazlarının en çok olduğu dönem yani yaklaşık 1.5 2 aylıkken başladım kullanmaya büyük olan çok gazlıydı onda 2-3 şişe bitirmişizdşr ama küçükte bir şişe tek kullandık
Minikbirprenses bebikoluturtle yaradı sayılır gaz sancısı yaşamadık bir daha bundan sonra ama bebeğim 4 aylık şuan kendi gazını kendi çıkarıyor
myangelson bebikoluturtle teşekkür ederim 🥰 3 aylık olduk 1 buçuk aydır falan kullanıyorum sanırım 😅 ay sen kimsin momdan tanışıyoruz muhtemelen 🙈😅
bebikoluturtle myangelson evet cnm liddle_mom dı adım şu rezil olay olduktan sonra uygulamayı bırakrım