bebikoluturtle 3,5 ay kullandım ben faydasını gördüm.. günde 3 kere 3 er damla şeklinde kullandım ben sancılanmasın diye.. zaten içeriği çok temiz bildiğiniz zeytinyağı tadına bakarsanız anlarsınız. Ama şöyle bir durumda var doktorda aynısını söyledi gaz damlaları tek başına yeterli değil hatta hiç işe yaramıyor gazın altında yatan sebebe odaklanır çözüm bulursan rahatlarsın demişti 😃 öylede oldu her bebek gazlı evet ama benimki alerjisi varmıl meğerse bu gazını ekstra katlıyordu.. ama biz bu damla maflor peobiyotik ve diyetle gazını azaltmıştık.. ama bu damla harika gerçekten kaç kutu bitirdim bilemiyorum.. e bebeğin sayfasından alıyordum daha uygun.