Minikbirprenses bebikoluturtle bebeğim 4 aylık sabah 5 akşam 5damla veriyordum bitince bidhaa almadim
myangelson bebikoluturtle sabah 10 akşam 10 verdim ama bizde pek işe yaramadi sab simplex ise yaradı bizde
bebikoluturtle myangelson seni burda görmek güzel🥰🌸 kaç aylık oldu bebiş ne zaman başladın kullanmaya
124_3 bebikoluturtle ben bundan kullanmadim ama bi arkadasim kullaniyo cok faydasini gormus benimkiyle ayniysa 6 dir diye dusunuyorum sabah ogle aksam veriylruz
Aintyourmama bebikoluturtle iki oğluma da bunu kullandım çok faydasını gördüm sabah on damla akşam on damla veriliyor
peri001 bebikoluturtle 10 damla veriyordum ben öncesinden biogaia kullanmıştık o çok sancı yapıyordu sonra buna geçmiştim memnun kalmıştık
ipekg54 15 damla veriyodum doktor önerisiyle çok kurtarıcı ve etkili bitkisel bi damla zaten rahatlıkla verebilirsiniz
TuttiFruttii bebikoluturtle bunu değilde şurup olanını kullanmıştım, 1 hafta düzenli kullandıktan sonra etkisini görmeye başlamıştık
bestber Surup olanını kullanmıstım elimiz ayagımız olmustu resmen ona ek olarak bigaiya damla da kullanmıstık biz biraz fazla gaz sorunumuz vardı
Minikbirprenses bebikoluturtle yaradı sayılır gaz sancısı yaşamadık bir daha bundan sonra ama bebeğim 4 aylık şuan kendi gazını kendi çıkarıyor
myangelson bebikoluturtle teşekkür ederim 🥰 3 aylık olduk 1 buçuk aydır falan kullanıyorum sanırım 😅 ay sen kimsin momdan tanışıyoruz muhtemelen 🙈😅
Aintyourmama bebikoluturtle gazlarının en çok olduğu dönem yani yaklaşık 1.5 2 aylıkken başladım kullanmaya büyük olan çok gazlıydı onda 2-3 şişe bitirmişizdşr ama küçükte bir şişe tek kullandık