onceuponatime_ bebikoluturtle mama ile besleniyoruz biz mamanın içine koyarak veriyorum ilk günler direkt ağzına damlattım ama iğrenmişti tadından
Elfgrn bebikoluturtle İnşallah eder masaj yapın bol bol birde ayak haraketi var gaz çıkması için o da çok yardımcı oluyor.
Sunismyson bebikoluturtle bebeğim tadını hiç beğenmedi sapsimplex kullandık hep 4 aya kadar dozu kilosu a göre arttırdık en son 4 aylıkken 16-18 damla veriyordum başlarsa 6-8 damlayla başlamıştım
dnzzynpmom bebikoluturtle aşkım ben bunu kullandım hemde iki sefer aldım bitirdim çok iyiydi işe yaradı bizde ben üç damla ile başlamıştım sonra arta arta gitti
bebikoluturtle onceuponatime_ inşallah benimkide iğrenmez zaten çok emdiğinde bile öğürüp memeden çıkıyo d vitaminindede aynı şekilde hemen midesi bulanıyo
Urazinannesiqw bebikoluturtle ben çok az kullandım ihtiyacım olmadı ama kullandığım zamanlar da işe yaradı rahatça gazını çıkardı
bittercikolata__ bebikoluturtle ben bıraktım şuan 4 ay 25 günlük olduk. Dediğiniz gibi sabah 5 öğlen 5 akşam 5 yatacaginda 5 veriyordum. Normalde 10 damla sabah 10 damla akşam şeklinde yazmışlardı ama biraz fazla geldiği için ben bu şekilde verdim
bebikoluturtle bittercikolata__ peki emzirdikten sonra mı verdin yoksa önce mi mide bulandırıyomuş anladığım kadarıyla
bittercikolata__ bebikoluturtle önce veriyordum çünkü kızım kusuyor sürekli o yüzden önce veriyordum bizde sorun olmadı ama