Niyesordunbucevabi esar3142561 toplu diyorlar kimisi 5 aylık yatacakmış hiç inanasım gelmiyor ama 25 bin küsür 😆
esar3142561 Niyesordunbucevabi gerci nisan ayında tam yürürlüğe girdi bende nisanda başvuru yaptım sonra Red mesajı geldı mayısta tekrar başvuru yeniledim o yüzden 1 aylık anca alabilirim onuda vereceklerse tabi😄
mutlulukkkzamani Niyesordunbucevabi ayy benmde ikinci çocuk 1.5 verecekler keşke 5 verseydiler Vede toplu vereceklerini sanmıyorum bir yıl boyunca verileceği için artık bu Mayıs ayında verilse seneye Mayıs ayına kadr verilir
birprens_birprenses mutlulukkkzamani bir yıl değil 5 yıl boyunca verilecek sadece ilk çocuk tek seferlik alacak ödemeyi
nurtopumm Niyesordunbucevabi e devletten hesap numarası istemedi ki öyle kayıt yok hesaplara yatacak para diyor nasıl olacak bende anlamadım.
Niyesordunbucevabi Poyrazmom0 onu bilmiyorum canım ben dinledim konuşmasını doğum yardımını 28 mayısta toplu olarak 1.2 milyar ödeme yapacağız dedi Erdoğan
Haticeyns Niyesordunbucevabi merhaba ben 4 yıl önce yaptım doğum o zamanlar PTT’den bi 300 400 tl falan almıştım bu o mu acaba
Alaucar newmo galiba birde bize ne kadar yatacak 2nvi bebek subat bide geriye dönük ödeme varmı? Bilginiz var mı