newmo Kızlar yarın PTT’den mi alınacak onaylanıp onaylanmadığını bilmiyoruz ama şubat dogumlu 3 aylık bebeğim
aslhnkrts newmo e devlette şahıs ödemelerinden baktınız mı görünüyor mu ben öyle bakmayı düşünüyorum yarın
Alaucar newmo galiba birde bize ne kadar yatacak 2nvi bebek subat bide geriye dönük ödeme varmı? Bilginiz var mı
zenginoldum aslhnkrts ocaktan itiabren hesaplanip toplu mu verilecek ? Yoksa sadece bu ay ki para mi verilecek
newmo aslhnkrts suan gözükmüyor yarın mı gözükür ya devlet ortaya attı bir şey hiçbir mantıklı açıklama yapmadı şu güne kadar
Niyesordunbucevabi zenginoldum bende merak ediyorum açıkçası CB toplu yatacak dedi yarın yatacakmış sözde bakalım görecez
nurtopumm Niyesordunbucevabi e devletten hesap numarası istemedi ki öyle kayıt yok hesaplara yatacak para diyor nasıl olacak bende anlamadım.
leylaa11 Niyesordunbucevabi Ptt ye gitmeye gerek yok. E devletten bakın ptt kurum ödemeleri diye kontrol edin hesaba aktar kısmı var orda size ait ibana aktarabilirsiniz
Niyesordunbucevabi esar3142561 toplu diyorlar kimisi 5 aylık yatacakmış hiç inanasım gelmiyor ama 25 bin küsür 😆
Anneogul23 esar3142561 bende merak ediyorum basvuru yaptik e devletten ama hala devam ediyor yazıyor sonuç beli değil nasıl alacağız ne kadar alacağız ne zaman yatacak bir sürü soru işareti var bende