dortcocuklu3 newmo peki bişey diyeceğim ya 2025 ten sonra üç çocuk yapana mı 5 bin yoksa 3. Çocuğu olana mı 5 bin verilecek
Cennet1212 dortcocuklu3 öncende doğup sonrasında doğan 2025 li 3 çocuk sayılacak alınacak. Yani benim kızım var birde oğlum oldu 2025 li alınacak adını unuttum ama bilir kişi video atmıştı ordan görmüştük
dortcocuklu3 vesileipek newmo Niyesordunbucevabi inşaAllah önceki çocuklarda sayılır ya her ay gram alacaktım ben 😅
filizkumsal newmo bende baktım yatan bişe yok şahıs ödemelerne baktım 5 ay oldu bugün yatacakk dendi ortada bişe yok
newmo filizkumsal ortaya lafı attılar çekildiler alan veya PTT’ye giden yazsın biz anca öğlene doğru gidebiliriz