ummukerem kucağına alma alıştırma olayını şöyle kesmiştim bi gün durduğu yerde ağlıyordu bakmadım çocuk ağlıyor baksana dediler durduğu yerde avutmaya çalıştım ağlama annem falan tabii ki susmadı. En son kendileri dediler susmuyor alsana sakinleştirsene falan aaaa olmaz kucağıma alışır siz söylediniz, almicam dedim bi sessizlik bakışma oldu 😅 sonra bi bakış atıp aldım gittim tabi o öyle kesilmişti. Neden ağlıyor dedikleri zaman da çocuğu uzatıp buyrun kendisine sorun bakalım niye ağlıyormuş diyordum o da öyle bitmişti 😅