ummukerem Kızlar yazın memlekete köye gideceğim ama çok laf ve sözle karşılaşacağımı biliyorum. Bu laflara ürettiğiniz hazır cevaplarınız var mı? Mesela: Kucağa alıştırma sen kucağa alıştırmışsın. Çocuk doymuyor aç Bu çocuk neden ağlıyor gb Kucağa iş yapmamak için alıştırdım geldi aklıma bi 😅
pantenkelebek ummukerem hepsine tamam de geç sen cevap verdikce daha çok üstüne gelirler hele ters cevap verirsen işin içinden çıkamazsın devamlı gördüğün insanlar değil sonuçta kucağa alıştırma derseler yok yok alistirmam de 😆
sek_kahve ummukerem ben genelde herkese tamam diyorum, çoğunun da tavsiyesini canı gönülden dinliyorum, sırf keyfimi bozmamak için. Sonra elbette kendi bildiğimi yapıyorum, arada iyi tavsiye veren de çıkıyor 😁
papatyam-34 ummukerem Dün bana birisi dedi kucağına çok alıştırmışsın diye bende evet kendim öyle istedim bir daha küçük olmayacak istesem de gelmeyecek kucağıma tadını çıkarayım bu zamanlarının dedim 😂
denizalismom ummukerem kilosu ile ilgili yorum yapınca. Sırf siz sorun diye zayıf bıraktım çocuğu diyorum jdjdjdjd
ummukerem pantenkelebek kız bizimki kucakta uyuyor 🫠 sinir olmaya başladım ama bende ters cevap verince biraz susuyor kimisi ya
zenginoldum pantenkelebek olmaz tamam deyip gecince beni mal gjbi goruyorlar. Daha cok ustume geliyorlar bidi bidi susmuyorlar . Sizin oranin kadjnlari susuyorsa bilemem. Ama ben sustukca daha tepeme biniyorlar.
pantenkelebek ummukerem sustuklarini san sen senin evinden cıkıp başka eve gidince ilk konuştukları sen olursun 😆😆😆😆😆😆😆 iyi bişey dedik tersledi derler
arasinnannesi2704 papatyam-34 hahha kız yeminle aynı şeyi bende söyledim varyaa demek ki annelik böyle bişey içgüdüsel olarak aynı cevaplar veriliyor 😅😅
ummukerem pantenkelebek aman desinler benim içimde ukte kalmasın 😅 sinir oluyorum artık eşim bile sorduğunda bu çocuk niye ağlıyor lafı mesela irite ediyor artık
Pirasalipuding denizalismom ay görümcem sürekli ikizlerim için birine zayıf zayıf deyip duruyordu bende biz ona yemek vermiyoruz onu sevmiyoruz demiştim o günden sonra birdaha bir şey diyemedi
Gunesnil_23 denizalismom Halam bana demişti bende çocuğu aç bırakıyorum evde duvar kemiriyor demiştim derin bir sessizlik olmuştu 🤣
binnur37 ummukerem Bende öyle istiyorum Ben böyle seviyorum en hazır cevabım 😀 Bir keresinde annemin komşusu kızımı gördü yemek vermiyomusun buna zayır f dedi bende yok vermiyom yapasım yok dedim bişi diyemedi anneme gidip söylemiş böyle böyle dedi diye oda şaka yapmıştır demiş 😀😀😀
ummukerem binnur37 hahaha kız çok iyi demişsin aklımda bulunsun 🤭 bizimki daha emiyor ama ilerde lazım olur 😅
oglumubeklerken ummukerem Kucağa alıştırma sen kucağa alıştırmışsın. Çocuk doymuyor aç Bunlara direkt gözünü devirerek “tamam” derim ben olsam. ummukerem Bu çocuk neden ağlıyor Buna da “adı üstünde çocuk” demek. Ben öyle ağız dalaşı yapamam fazla kısa ve net cevaplar verip karşımdakine saçmaladığını belli ederim.
ummukerem oglumubeklerken anlasalar.. ağzının payını vermek istiyorum ama hep sonradan geliyor aklıma cevaplar 😄 şimdi hazırlıklı gideyim dedim🤭
Pirasalipuding ummukerem bilerek aç bırakıyorum bakalım açlığa nekadar dayanabilecek diye Evet ağlıyor köye geldik diye mutsuz Kucağa alıştı bende ona alıştım o kucağımda yokken boşlukta hissediyorum
busrasil2019 ummukerem ne gerek var sidik yarıştırmaya boşverin. Ben çok hazır cevap biriyim mesela ama o sıcağı sıcağına olan bir şey. Biraz bu konuda yetenekli olmanız lazım ezbere olmuyor yani Shshhs
ummukerem busrasil2019 kız bana da sonradan geliyor aklıma keşke şöyle deseydim diye üzülüyorum 😅 dedim az çalışayım belki işe yarar
Muhammet busrasil2019 evet bu doğru bı tesbit cevaba şak diye yanıt vercenki o an laf oturacak ya öküz ya dert otururmuşcasına 😄😄😄
3kedili2bebekli ummukerem ben kucagimda mutluyum diyordum kilolu çocuk sevmiyorum böyle zayıf minyon çok güzel diyordum normalde hiç ağlamaz seni sevmedi yada burda huzursuz oldu demek ki falan diyordum 😂 kaç aylık bebek başka cevaplar da var emziriyorsaniz da sütün az diyene cevabım da var süt fiskirtmistim mama için de eğer çok dedikodunuzu yapmayacaklarsa kolayıma geliyor demiştim ama çok dedikodu yaparlarsa ciddiye alırlarsa çocuk illa anne mama ver bana meme zor geliyor dedi demiştim 😂
ummukerem 3kedili2bebekli hahaha Queensin resmen 👸 2 aylık emiyor mama vermiyorum ama gündüz sadece kucakta uyuyor 😅 ona laf gelir diye düşünüyorum
pantenkelebek ummukerem ahahaahah😆 eşim akşamları sorar çocuk bi şeyler yedi mı diye bende vermedim ac bıraktım bugün diyorum 😆😆😆😆😆