ummukerem Pirasalipuding ben daha 2 buçuk aylık tecrübesizim zamanla bu noktaya gelirim diye düşünüyorum 😅
pantenkelebek ummukerem ahahaahah😆 eşim akşamları sorar çocuk bi şeyler yedi mı diye bende vermedim ac bıraktım bugün diyorum 😆😆😆😆😆
ummukerem superanne527_ az önce komşu gördü hemen diyo alıştırma kucağa, ne kadar korkuyorlar insanlar çocuklarını kucağına almaya
3kedili2bebekli ummukerem 2 aylık bebek nerede uyuyacak pardon 😂 benimkiler ikizdi biri mememde biri kucağımda uyurdu Allah’tan cook küçüklerdi zayiflardi da sigiyorlardi oğlum kalabalık sevmez insan görünce mememe yapışır bırakmazdı neler derlerdi en son biri dedi ki göğsünde süt yok o çocuk doymuyor dedi açtım diğer gogsumu sütüm de tazyikliydi siktim fiskirttim yüzüne doğru yok halı bu mu sence dedim günde 2 litre süt sağan insana bu denir mi aaa terbiyesiz demişti annemin komşusu sensin terbiyesiz sanane benim memedeki sütten demiştim 😂
ummukerem 3kedili2bebekli kız az önce komşum ile karşılaştım ilk dediği kucağa alıştırma 😑 nasıl ödleri kopuyor kucaklayacaklar diye çocuğu 😒 iş yapamazmışım, sanki derdim ev işleri
lucifermorningstar ummukerem Kucağa alıştırma sen kucağa alıştırmışsın. Yok ben alıştırmadım, kendisi beni çok sevdi ondan vazgeçemiyor 😀 ummukerem Çocuk doymuyor aç Yok canım o sadece gurme her yemeği beğenmiyor 😀 ummukerem Bu çocuk neden ağlıyor gb Senin bu soruyu soracağını hissetti herhalde 😀
Kitsu “Benim zevklerim sizin nezdinizde makul bir zemine oturmak zorunda değil.” Bi ara bunu diyordum herkese 😅 Beni kimse zorbalamadi ben böyle şeylerde ters cevap veririm. Herkes işine baksın, başka derdin mi yok bunu dert edindin gibi
ummukerem Kitsu ay işte tam olmak istediğim insansın 🫂 inşallah bende öyle olurum biraz taktikler aldım burdan teşekkürler 🌸
zenginoldum pantenkelebek olmaz tamam deyip gecince beni mal gjbi goruyorlar. Daha cok ustume geliyorlar bidi bidi susmuyorlar . Sizin oranin kadjnlari susuyorsa bilemem. Ama ben sustukca daha tepeme biniyorlar.
ummukerem zenginoldum ay evet öyleler tamam desen üstüne başka akıl verir sanki tavsiye isteyen oluyor da😒
yavruaslanlar ummukerem birdaha kucagıma alamıycammmm teyzesi daha güvende hissediyoe pat verirdim hayır yeni doyurdum ben biliyorum cocugumu hersey eskidendi cocuk bu ağlar eder biz hiç mi ağlamadık
maygirl ummukerem Sizene çocuk benim.Bebek bu bana ihtiyaci war kucağa alıştırma ne ya..bu bebeği şuan kucağa almayacağımda ne zaman alacağım.Bikaç yıl sonra istesemde gelmeyecek zaten diyerek geçistirin.
ummukerem maygirl kesinlikle öyle çok haklısın. Daha bu postu açtım bak bugün alt komşum gördü beni çocuğu kucağa alıştırma tuvalete gidemezsin diyor 😑 gidemiyorum zaten olsun alıştı güzel oldu dedim🥲 ama daha kendimden emin söylemem gerekiyor 😅 Pratik yapa yapa artık çevrede akıl veren çok nede olsa🫠 ne çok korkuyorlar çocuğu kucağa almaya cidden çok üzücü
superanne527_ ummukerem ya bende anlamıyorum bu zmanlar zaten gecicek birdaha gelmicek şimdi almicaksinda ne zman almicaksn sen hiç kulak asma bnce denilenlere herkesin herşeye bi fikri bi yorumu hep var zaten