Tekbenimsucumguzelolmakdemi papatyakokulum_ Kahverengi gömlek çok hoşuma gitti ama bana birazcık kısa geldi sanki boyum 1.74 ona rağmen güzeldi yinede. Bende duruşunuda attım. Diğer ikili takımda 392 tl ydi Henüz giymedim. Kargo bedelide yanlış hatırlamıyorsam 44₺ ödemiştim.
Tekbenimsucumguzelolmakdemi papatyakokulum_ rengide birebir aynıydı ama çekimden dolayı renk tonu açık çıkmış bende.
papatyakokulum_ Tekbenimsucumguzelolmakdemi ayy ben suteklı burdan alıs verıs yaparım kargoyu da hep 100 lıra odedım. bence gömlek çok yakısmıs güzel günlerde kullanın🌸 ama ben bu sıteyı biliyorum zaten ben lale butıkten bahsetmestım çok teşekkür ederim yınede 🌸
Tekbenimsucumguzelolmakdemi papatyakokulum_ teşekkür ederim 🥰 lale butikten hiç alışveriş yapmadım isterseniz google dan veya tiktoktan araştırabilirsiniz oradan alışveriş yapanlar memnuniyetlerini veya şikayetlerini mutlaka paylaşmıştır, Bilgi edinirsiniz.
papatyakokulum_ Tekbenimsucumguzelolmakdemi çok teşekkür ederım tıktok kullanmıyorum ama Google’dan bakarım çok sağolun🌸
papatyakokulum_ Boncukdefne52 bilmiyorum kı ben az mıktarda da yüksek mıktarda da alıs vetıs yaptım. musterı hızmetlerıne de sordum standart 100 lıra dedı
hk29 Boncukdefne52 merhaba kargo ücreti 100 tl, kapıda ödeme yaparsanız ekstra ücreti oluyor. Taksit yapıldığı zaman vade farkı çok oluyor. Ürün kalitesi ise normal. Eğer gündüz sipariş veriyseniz 16 ya kadar ertesi gün elinizde oluyor
Boncukdefne52 bittercikolata__ herkes farklı miktar yazmış alışveriş miktarına göre değişiyor galiba . Ne kadar lik alışveriş yaptınız