filizkumsal simgekntr aradm ben 144 basvuru devam ediyor görünyorsa ilerleyen günlerde bida arayn dedi halk bankasna yatacakmıs birde ptt degil
filizkumsal simgekntr aradm ben 144 basvuru devam ediyor görünyorsa ilerleyen günlerde bida arayn dedi halk bankasna yatacakmıs birde ptt degil
deleted20517 Songulkaya hesaba gerek yok kimlikle gidip şubeden paranızı cekiyorsunuz,bugün bir anneye yatmış gidip çekmiş parayı
firdevsdmrkrn Songulkaya hesap olmasına gerek yok bankaya gidip gider işlemlerinden sıra alıp doğum parasını alicam diceksin kimlik ile beraber gidin veriyorlar
laymeriii simgekntr pttden nasıl kimlikle alınıyorsa öyle alınacak pttde illa hesap mı oluyor ben bilmiyorumda ilk çocuk genelde ordanda tc üzerinden vermiyorlar mı
simgekntr laymeriii benimde ilk çocuk hiçbi bilgim yok ama bi yerde okudum tc numarasının sonuna göre yatacakmış mesaj gelicekmiş halk bankasından
beriiiiil dnzzynpmom 2025 öncesi için de yapılıyormuş fakat ilk çocuk için 300 ikinci için 500 tl falanmış değmez yani
dnzzynpmom beriiiiil şaka mı bu rakam 🤣🤣hiç vermeselermis yok ben zaten ilk çocukta hiç almak istemedim uğraşmaya değmez 300 lira nedir şaka gibi 🤣
ikibaloglanannesi simgekntr Mesaj gelmesine gerek yok. TC ile çekersiniz vezneden. Pazartesi gidip sorun halkbank vezneye.