simgekntr tudu116 e devlet üzerinden doğum başvurusu yazın oradan çıkıyor farklı bir siteye atıyor sizi oradan yapılıyor
aybiduranne Ya ben başvuruyu yaptım da bu para sonra nereye yatacak başvuru yaparken iban vs istemedi de
aybiduranne melikekaracolak20 ha anladım teşekkür ederim bi de para hesaplara yattı diye haber gördüm az önce benim süreç devam ediyor diyor hala acaba hesabına yatan var mı
dnzzynpmom simgekntr birşey sorucam bu yardımı 2025 doğumlu çocuklar bebekler icinmi alıyorlar yoksa ,2024 yılını kapsiyor mu
dnzzynpmom nanelimon1 hımm tamam canım bende öyle biliyorumda arkadaş yanlış biliyorsun dedi onun için sordum çok teşekkür ederim ♥️
beriiiiil dnzzynpmom 2025 öncesi için de yapılıyormuş fakat ilk çocuk için 300 ikinci için 500 tl falanmış değmez yani