YorgunAmaMutluAnne simgekntr tamam martta doğum yaptım nisan ve mayısın parasını aldım 5er den 10 bin ediyor
ikibaloglanannesi simgekntr Mesaj gelmesine gerek yok. TC ile çekersiniz vezneden. Pazartesi gidip sorun halkbank vezneye.
aybiduranne firdevsdmrkrn tamam teşekkür ederim sanırım mesaj gelmesi gerekiyormuş gelmeden verilmiyormuş
firdevsdmrkrn Songulkaya hesap olmasına gerek yok bankaya gidip gider işlemlerinden sıra alıp doğum parasını alicam diceksin kimlik ile beraber gidin veriyorlar
gbzya Benim taleplerim kısmında hala devam ediyor yazıyor. Alanlar nasıl aldı alamayanlar bekleyenler hala var nasıl oluyor anlamadım. Bana hala ne bilgilendirme ne mesah geldi
shsela Bende ywni göründü ikiz bebeklerim oldu ikisinde de 8 bin görünüyo ayrı ayrı isimlerinde 16 bin öi alırom 8 bin mi
gbzya teacherikizannesi teacherikizannesi neyse ben bu paraya olan inancımı kaybettim :) yardımınız teşekkür ederim.
gbzya İki aşamalı hallettim şimdide cocuk ekle kısmına basınca e -devlet üzerinde kayıtlı cocuk bulunamamaktadır.