ikibinsekiz Hatay görev süresi 4 yılmış sanırım. İlk uzatması olup reddedilen olmuş mu acaba ya da 2. veya 3. uzatması kabul olan var mı? Hatay görev süresi 4 yıl ise bizim 2 yıl doğu uzatmamız kabul olmuştu zaten, batıdan yediği için bu durumda geriye sadece 2 yıl kalıyor. 2 yıl sonra tekrar tayinci mi olacağız yani? 🤦🏼♀️ Bilgilendirebilir misiniz rica etsem?