Merhaba, eşimin Hatay’a tayini çıktı. Doğudan geleceğimiz için ödemelerimizi doğu maaşına göre ayarlamıştık, Hatay’da da az olsa tazminat alınıyor diye duydum ama Hatay’ın tamamı için mi geçerli bir durum bu? Ayrıca depremden sonra ev bulmak için imkânlar nasıldır acaba? Şu an sadece il olarak belli olduğu için ilçelerindeki çalışma sistemi nasıldır? Eş götürülmeyecek bir durum yoktur inşallah? Tecrübelerinizi aktarabilir misiniz rica etsem? Şimdiden teşekkürler, herkesin hakkında hayırlısı olsun. 🙏🏻