ikibinsekiz Aklimideliricem Bir sorum daha olacaktı; merkezde tazminat olmuyormuş diye kulaktan dolma bir bilgi geldi, doğru mu acaba? Eşiniz merkeze geçince tazminatı kesilmiş miydi?
Aklimideliricem ikibinsekiz merkezde il jandarmada bi tık eksik alıyolarmış ama yine normal batıya göre yüksek
kevseryakar924 Nasıl çalıştıkları hakkında bı bilgim yok ama Hatay Kırıkhan da yaşıyorum ev fiyatlari depremden önce 2 bin di simdi 15 20 bin uyguna da ev bulunur ama iyi değil inşallah bulursunuz Rabbim yardımcınız olsun
tospikannesi_ yummy16_ serinyolda oturabilirsiniz yıkım az orda evler duruyor apartlarda var . Serinyol Kırıkhan yakın zaten