defnevedoruk kimbumadam daha yeni 200gb icloud aldım 5500 küsür fotoğraf var yine dolmuş🙈 iphoneyi seviyorum ama bu olayından da bıktım açıkçası dmdkdll
kimbumadam defnevedoruk yedeklemeyi kapattım ben sadece eşzamanlama kullanıyorum. O şekilde yer kalıyor😂
balkizlar kimbumadam ben sürekli siliyorum o yüzden… bir de şöyle bir durum var bu kaçıncı iphone telefonunuz.. eskiden aktardığınız video foto da yer kaplıyormuş… aslında bu telefonda yok ama yer kaplıyor anlatabildim mi 🤣 teknolojiye çok hakim değilim ama biri bana öyle demişti.. bilgisayardan oturum açıp eskiyi temzileyn demişti yapmadım siz deneyebilirsiniz
suhedaaaaa kimbumadam çok fazla sağlamıyor galiba ya, paketleri var bi de 50’den başlıyor olması lazım. Bende bunu aldım
NmalkoC kimbumadam evet bende sürekli atıyordum tablet bilgisayar falan doldu artık toshiba nın 2 tb lık olanı aldım hepsi biryerde duruyor en mantıklısı bu şekilde oldu
kimbumadam NmalkoC Tablete gönderirken direkt alıyor mu? Ben icloud ile indirebildim pcye çok uğraştırdı
girlandboyandmumy_ EgemenAtam laptopa nasıl atıyorsunuz ben attığımda fotoğraflarım hep heıc dosyasına dönüştü @NmalkoC
NmalkoC girlandboyandmumy_ ben genelde tablete gonderip oradan disle atıyorum disk için küçük bir aparatım var onınla bağlanıp fat32 den çevirdim öncelikle yoksa tabletten falan aktarım yapamıyordumi boşken ilk aldıgımda bilgisayardan biçimlendirmiştim şuan attıklarım hepsi normal olarak yükleniyor ama dediğiniz hakkında fikrim yok dönüştürücü vardır mutlaka
EgemenAtam girlandboyandmumy_ Imovie programi var telefona onu indiriyorum icerisine atiyorum video resimleri ordan da laptop
CuteBadesMama kimbumadam yetmiyor, videoları nasıl çekiyorsunuz bilmiyorum muhtemelen 4K çekiyorsunuz, uygulamalar, wp, gelen reklam mesajları, mailler derken kendi kendini dolduruyor.
kimbumadam CuteBadesMama Ya evet lanet olası güzel çektiği için böyle oluyor 4K 60ta çekiyorum Hani yıllarca durucak zaten kalitesi düşer diye böyle çekmeye çalışıyorum Bu vlogçular nasıl başediyo acaba bi çekiyolar 20 dk sabah rutini bilmem ne😂
CuteBadesMama kimbumadam çok doğru söylediniz ama onların kenarda RAM’ları vardır. Tabi çektikleri her anı kaydediyorlarsa 😀
1kuzuannesi kimbumadam 3800 resim 726 video varmış telefonumda geçen dolmuştu sonra apple dan alam satınn aldım 178gb dolmuş omda da yakında bende error verecem😂
Rabiiul kimbumadam _YanakReisinAnnesii user12345 CuteBadesMama Kızlar benim sorunum daha fena 64 GB kekdjwj 16 alacağım 128 yeter mi acaba kaç alayım
kimbumadam Rabiiul aslaa yetmiyor Bak benim 128 full dolu şuan bir o kadar pcye attım bebem daha 22 aylık😂 256 al
CuteBadesMama Rabiiul yetmeyecek, her seferinde son çıkan sürümü bile alsanız en başta önerdiği plan gibi planlar önerecek. Hafıza sisteminin modelle ilgisi yok. Şimdi kullandığınızın yedeklemesini yükseltin ve yeni alacağınız telefonu normal haliyle kullanın, eski telefonunuz daha cazip gelecek (bellek konusunda)
Rabiiul kimbumadam bende telefon flaşı var ona atacağım sonra PC atıcam fotoğraflar açılmıyor ünlemli kaldı deliriyorum